Izbornik
Izbornik
Zatvori
Tražilica
Search
PR članak

Vidljivost projekata i PR

Autor: Marijana Sopek
Vidljivost projekata i PR

Društvo Crvenog križa Krapinsko-zagorske županije održalo je, u Krapini, u prostorima Gradskog Društva Crvenog križa Krapina koordinaciju ravnatelja svih Gradskih Društava Crvenog križa s područja naše županije. Na početku godine, osim predstavljanja programa rada za 2019., razgovaralo se o raznim drugim temama vezano uz projekte i planove, razmjenjivala su se iskustva, a održana je i kratka prezentacija i savjetovanje tvrtke SL komunikacije i mediji  sa temom „Vidljvost projekata i odnosi s javnostima“.  Kvalitetna komunikacija utječe na međuljudske odnose, poslovne uspjehe kao i na kreiranje raznih politika javnog i civilnog društva, bitna je i za obavljanje svakodnevnih zadataka, kao i za imidž Udruge civilnog društva lokalno i globalno. Tijekom provođenja raznih aktivnosti i projekata važno je pravovremeno, kvalitetno i redovito komuniciranje sa svim zainteresiranim javnostima. Za uspješnu promociju rezultata projekata, bilo da se financiraju iz Fondova EU ili iz  nekih drugih izvora, svakako je potrebno  izraditi komunikacijsku strategiju (odrediti ciljeve projekta, ciljnu skupinu s kojom želimo komunicirati,  medijske platforme koje ćemo koristiti, način na koji ćemo komunicirati...), a u današnje vrijeme za to su nam potrebne vještine  komunikacijsog i medijskog menadžmenta. Odnosi s medijima također su vrlo važan segment u odnosima s javnošću jer je vrlo bitno poznavanje uloge, strukture i način funkcioniranja medija. Važno je i prepoznavanje medija koji su bitni za ostvarivanje komunikacijskih ciljeva,  važna je odmjerena i pravovremena komunikacija, kao i odabir pravih alata: objava za medije, intervju, izjava, konferencija, pisanje stručnih članaka, blog, video, foto vijesti.

www.sjever.hr

Podijeli članak:

Povezani članci