Zbog izvođenja složenih građevinskih i elektrotehničkih radova na modernizaciji i elektrifikaciji dionice pruge Zaprešić – Zabok do 1. listopada 2019. ta dionica bit će zatvorena za sav željeznički promet. U tom razdoblju putnike će, kako smo već ranije pisali, umjesto vlakova prevoziti autobusi koji će voziti po voznom redu vlakova. Dio autobusa vozit će izravno na relaciji Zaprešić – Zabok i obratno, a dio će se zaustavljati u svim stajalištima. Također, autobusi će prevoziti putnike na relaciji Zabok – Gornja Stubica i obratno umjesto osam vlakova koji radnim danom voze između 14 i 19 sati.
-Zbog veće cestovne udaljenosti između kolodvora te eventualnih gužvi na cestama očekuje se produljenje voznog vremena autobusa od 10 do 15 minuta u odnosu na vozni red vlakova, zbog čega se unaprijed ispričavamo i molimo za razumijevanje - poručuju iz grada Zaboka.
Detalje zamjenskog autobusnog prijevoza – gdje se točno nalaze autobusna stajališta, umjesto kojih vlakova voze brze ili spore autobusne linije te u koje dane u tjednu ne voze – putnici mogu saznati iz letaka koji se nalaze u vlakovima, kolodvorima i stajalištima. Putnici se također mogu informirati i putem mrežnih stranica HŽ Infrastrukture (www.hzinfra.hr) i HŽ Putničkog prijevoza (www.hzpp.hr) te na telefonskim brojevima 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 1,74 kn/min, a iz mobilne 2,96 kn/min, HT d.d.) i 01/378 25 83.
Dodajmo i da su zbog spomenutih radova još dva dana zatvoreni cestovni prijelazi preko pruge za sav promet kod Obrtničkog doma i kod tvrtke Tehnoguma d.o.o., Zabok (poznat kao prijelaz kod Šode). Ostaje otvoren jedino cestovni prijelaz preko pruge kod parka M. Prpića (kod crvene zgrade).
-Ovako opsežni radovi ne mogu se izvoditi drugačije osim tako da se na duže vrijeme prekine željeznički promet. Naime, u sljedećih šest mjeseci gradit će se četiri pothodnika, pet mostova, brojni propusti, rekonstruirat će se kolodvorske zgrade, a sanirat će se nasip šljunčanim stupovima. Radit će se također na donjem ustroju, ugrađivat će se gornji ustroj na novoj trasi, spajati trase na već izgrađene devijacije, gradit će se peroni, križanja infrastrukturnih vodova i kabela te drenaže u stajalištima i kolodvorima. Dograđivat će se kolosijeci i skretnice u kolodvorima i stajalištima, gradit će se stupovi kontaktne mreže, kućice automatskih pružnih blokova i željezničko-cestovnih prijelaza, ugrađivati oprema te izvoditi svi radovi koji su potrebni za puštanje dionice po novoizgrađenoj trasi u promet - navode u gradu Zaboku.
www.sjever.hr